مومنی‌مقدم: مقابل راهیاب در حمله خوب نبودیم/ لیگ زیبا و غیرقابل پیش‌بینی است

مومنی‌مقدم: مقابل راهیاب در حمله خوب نبودیم/ لیگ زیبا و غیرقابل پیش‌بینی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران یکشنبه 24 مهرماه)با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل پیگیری شد. تیم پیکان تهران در دیدار این هفته سه بر دو مغلوب راه‌یاب شد و نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد.

غلامرضا مومنی‌مقدم، مربی پیکان درباره شکست تیمش مقابل راهیاب ملل اظهار داشت: از نتیجه‌ مسابقه مشخص است که بازی جذابی بود و شاهد یک جدال خوب از هر دو تیم بودیم و تبریک می‌گویم به تیم خوب راهیاب ملل مریوان که فوق‌العاده بازی کرد.

مومنی‌مقدم تصریح کرد: متاسفانه در بحث حمله اول عملکرد خوبی نداشتیم و نتیجه این بازی را واگذار کردیم و انشالله برای بازی‌های بعد آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: زیبایی لیگ به این است که بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی است و نمی‌توانیم صرف اینکه بازیکنان خوبی داریم و یا اینکه تیم پیکان هستیم، پیش برنده باشیم و به نظر من این باخت می‌تواند بازیکنان‌مان را بیدار کند تا در بازی بعدی عملکرد بهتری داشته باشند و نقاط ضعف مان را پوشش بدیم.

مربی تیم پیکان درباره عملکرد داوران مسابقه هم گفت: اشتباه داوری هم جزئی از بازی است و همانطور که بازیکنان اشتباه می‌کنند، داور هم اشتباه می‌کند و هر دو تیم نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، انشالله در آینده با تجهیز کردن و استفاده از ویدیو چک مشکلات کمتر شود.

هفته پنجم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه 27 مهرماه در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری خواهد شد.

اخبار مرتبط

می‌خواهند لیگ والیبال سریع تمام شود تا زودتر به قراردادشان برسند

0 نظر

ارسال نظر

capcha